Google Search

Friday, April 24, 2009

Senyuman Terakhir


Diwaktu senja ku terhenti langkahku menuju ke pusaramu,
lalu aku teringat bahawa aku tidak menyangka ini adalah suratan,
namun pastinya tidakkan berubah,ku redha atas pemergianmu oh kasih,
mengapakah kau tidak memberita seawal dulu yang kau benar benar menyintaiku
Tiada ku sangku senyuman mu adalah buat kali terakhir untukku
menjadi memori yang terpancar dalam ingatanku,
menyigkap tirai cinta ku yang lalu,

Betapa hangatnya hari ini setelah kau pergi tanpa diduga,
aku menatap wajahmu,aku tahu ini adalah dugaan bagiku,
namunku tetap setia padamu,
oh kekasih,kuharap kita kan bertemu lagi di alam seterusnya yang membawa kita ke syurga,
Oh tuhannku tempatkan lah kekasih ku dikalangan wanita wanita yang sempurna,
ku sentiasa mendoakan kebahagiaanmu di alam barzakh yag tiada sesiapa yang tahu

Kini,ku harus meneruskan perjalanan,susah payah ku sendiri air mata menemani sepanjang malam sepi
Apa guna ku tatap wajahmu,bahawa ku tahu kau tak kembali lagi,namun aku tetap menemanimu di pusara nanti
Ku menanti muuu...(Lyrics by : Hafeez)

No comments:

Post a Comment

Jangan Bersedih Lagi