Google Search

Tuesday, April 28, 2009

Kerana Ia Aku Tercipta

Seindah rupa,secantik permata,
sempurna ia yang tak terkata,
ku celik mata hadirlah segalanya,
yang membuatkan hati tertanya,

Pabila ku sedari ku dibuai mimpi indah,
dibelai,dijaga sepenuh rasa cinta,
walau ku tak mengerti siapa ia,namun cintanya pasti ku terasa,

Kini aku mencari,siapakah yang hakiki,kini tertanya tanya apakah ia menciptakan segalanya,
namun aku hampa kerana k mengerti rasa cinta ia.Oh tuhanku..berikanlah aku kekuatan,segalanya aku berserah kepadamu,

Oh tuhanku,ampunilah dosaku,agar aku diberkati,disayangi di dunia ini mahupun akhirat jua,
walau ku tahu cinta mu sehebat nyata,tapi ku tak mampu untuk memahaminya,berikalah aku pluang untuk menyelami cintamu seadanya.(Nukilan by : Hafeezee09)

No comments:

Post a Comment

Jangan Bersedih Lagi