Google Search

Friday, April 24, 2009

Bunga Kembang Tak Berbau

Dalam keheningan,aku terbayang wajahmu yang ayu,
tapi aku tahu,aku takkan dapat memetikmu,
ku sangkakan ia harum,tapi sangkaan itu dusta,
lalu ku sedar,siapa dirimuuu..

Ku cuba menghampiri mu,tapi kau takut kau kembang lagi,
kembangya bunga malam yang tak berbau,
menghiasi malam yag tiada mentari
walaupun bulan tiadalah bersinar,namun cahaya ayumu anggun memancar mencoret cinta sejati

Ternyata diri ini tak sehati denganmu,oh bunga,janganlah kembang jika tidak berbau
aku yang menjadi mangsamu,sang kumbang yang tiada tempat persinggahan,
aku rela menjadi mangsamu,aku rela menghidu keharumanmu walau apa jua yang terjadi

Biarlah diri ini merana,ku tetap menanti bungaku harum,walaupun dimalam hari
tiadalah pengubat hati yang terluka,yang terluka bisa terubat dengan cintamu,
(Lyric : mn_hafeezee07@yahoo.com)

No comments:

Post a Comment

Jangan Bersedih Lagi